Nyheter
Åpen Artikkel
Droidnytt: Vi beklager
22

Droidnytt: Vi beklager

av Jarl G. Falkenborn30/09/2010

Vi er ikke noen spesielle, og vi har ikke spesielt mye fritid. Vi har dager med heltidsjobb, heltidsstudier og kjærester, trening og lesing.
I sommer gikk redaksjonen på Droidnytt ned 50 % fra 4 til 2 stk og vi merket rask hvor tungt det ble når Jarl startet studinene sine i august.

Han prøvde og oppdatere men fikk ikke tid, og naturlig ble Lasse demotivert og prioriterte med andre ting. Han driver med flere andre prosjekter innenfor Linux på fritiden sin og har relativt nylig fått seg en herlig kjæreste. Vi fikk prioritere vår hverdag og det ble dessverre Droidnytt som fikk ta stryk.

Forrige uke ble det ble en lang og alvorlig samtale hvor vi fikk velge mellom å stenge ned siden eller prøve fortsette. Vi trudde ikke noen leste her lenger men fant ut at mange fremdeles gjøre det og at folk kommenterer hvor vi blitt av. Det føltes derfor ikke riktig å stenge ned når vår interesse ikke er borte, og vi fikk motivasjon til å starte med oppdateringer på nytt.

Hva som skjer fremover vet vi ikke, men vi skal prøve så godt vi kan. Enda en gang kan vi ikke poengtere at vi er i desperat behov for forsterkning i redaksjonen. Hvis du har lyst å prøve skrive for oss er dette ikke umulig uten skriv gjerne en kort e-post om hvem du er og hva interesserer deg innenfor Android / Google. Send til jarl.falkenborn@gmail.com eller til lassegs@droidnytt.no.

Nå kjør vi!

0%
0%
0%
0%
0%
Om Forfatteren
Jarl G. Falkenborn

Jarle var en av to grunnleggere av Droidnytt og var med å bygge siden frem til 2011

22 Kommentarer
  • Eirik
    26/09/2010 at 00:14

    Kult, stay on radar!

  • henrik
    26/09/2010 at 00:26

    yay, konge :)

  • rusbrus
    26/09/2010 at 00:27

    skjønner godt dere, men dere er faktisk best i norge på dette. keep it up!

  • Walter
    26/09/2010 at 00:39

    haha sweet, full fart!

  • Espen
    26/09/2010 at 06:58

    Stå på!

  • Mulle
    26/09/2010 at 11:12

    Jeg sjekker siden hver dag :)

    Skulle gjerne ha skrevet for dere, kan nok om emnet men er ikke god nok til å skrive

  • 26/09/2010 at 11:16

    @Mulle: send meg en e-post så snakker vi litt :)

  • Jørn
    26/09/2010 at 12:17

    Jeg sjekker siden deres daglig, men kommenterer så og si aldri. Tror helt sikkert det er flere som meg, så det er nok noe flere folk her enn hva som synes med det blotte øyet:) Håper virkelig dere får tak i skribenter! Stå på!

  • Oskar
    26/09/2010 at 15:36

    Den beste mobilsiden i norge! Jeg digger dere!! Hadde likt å skrevet for dere, men har absoulutt ikke tid, ettersom jeg studerer i England -.- Keep up the good work!

  • Eirik
    26/09/2010 at 17:56

    Herlig! Fryktet at dere hadde «lagt opp».

  • Jens
    26/09/2010 at 18:02

    Fortsett :)

  • Håkon S.
    26/09/2010 at 18:15

    Utrolig bra at dere kom tilbake, dette er absolutt den beste mobil siden i Norge, sjekker denne flere ganger daglig :)
    Skulle gjerne skrevet for dere jeg også, men nå er ikke jeg så skribent av emg ;)

  • Fredrik
    26/09/2010 at 18:26

    Kommenterer selv sjelden men veldig hyggelig at dere er tilbake nå (: Leser hver dag!

  • Noiram
    26/09/2010 at 19:20

    Kommenterer sjeldent selv (Første kommentaren min, tror jeg), men koser meg når det kommer nytt herfra i RSS-feeden.
    Håper dere får tak i mer folk. Keep it up!

  • Fluesopp
    26/09/2010 at 21:46

    Ja, leser denne side ofte. Bare å fortsette.
    Kanskje dere kunne få til litt google adwords på siden, så kanskje dere kunne tjent litt penger også? Kan jo umulig bli så ille som ITAvisen :P

  • Moskus
    26/09/2010 at 22:05

    Godt å se dere tilbake på nett!
    Flott side som jeg håper dere klarer å opprettholde.
    Lykke til med å skaffe flere skribenter!
    Og lykke til med kjærester, jobb og selvfølgelig en god dose privatliv uten noen form for jobbtanker :-)

  • Morten@gmail.com
    26/09/2010 at 22:56

    Flott, denne siden må ikke dø. Stå på :)

  • Morten
    27/09/2010 at 09:41

    yay mandag, og dere er endelig tilbake!

  • HR
    27/09/2010 at 11:19

    Digg å se at dere er tilbake! :D

  • Øyvind