Nyheter
Åpen Artikkel
Facebook-appen får ENDELIG chat og push notifications!
9

Facebook-appen får ENDELIG chat og push notifications!

av Jarl G. Falkenborn15/12/2010

To svært ettertraktet funksjoner som har vært savnet i Facebook-applikasjonen siden dag 1 har nå kommet – halleluja! Chat og push notifications er her, noe bringer den mobile versjonen litt nærmere den vi alle kjenner igjen fra webben. Ta turen innen Android Market for å laste ned versjon 1.5 umiddelbart og start chatten din! Hvis du er interessert så er det også noen bugfikser i tillegg.

















Etter å ha kjørt appen i noen minutter, både med chat og push notifications, så syns vi Facebook faktisk gjort det bra. Vi tar jo selvfølgelig det vi får, gratis dessuten, men nå som disse to funksjoner er på plass, hva bør neste ting være? Syns du kanskje appen nå er perfekt, eller mangler den fremdeles noe? Skriv gjerne tankene dine!

0%
0%
0%
0%
0%
Om Forfatteren
Jarl G. Falkenborn

Jarle var en av to grunnleggere av Droidnytt og var med å bygge siden frem til 2011

9 Kommentarer
  • Erifisk
    14/12/2010 at 23:02

    Syns jo «Places» burde komme til Norge. Ellers er jeg veldig fornøyd med oppgraderingen, vil sikkert ikke sende så mye sms lenger uten tar det direkte i chatten! :-)

  • Mads
    14/12/2010 at 23:31

    Enig med Erifisk, Places hadde vært kult. Chatten er virkelig mye bedre enn det jeg trudde!

  • 15/12/2010 at 08:42

    Desverre viser det seg å være veldig til å fra hvem push virker for, min Desire HD får ikke push til å virke, i tillegg klager flere på forum rundt omkring på at avsluttede samtaler dukker opp igjen ved neste oppstart av app’en, dette gjelder også for meg. Ser ut til at den be sluppet med for lite testing å håper det kommer en fix til dette ganske kjapt.

  • Skankwiz
    15/12/2010 at 15:59

    Den fungerer elendig som vanlig på min galaxy s. Alt tar ekstremt lang tid… chat virker ikke. Går raskere med internett versjonen enn denne elendige appen…

    • Bwigsun
      15/12/2010 at 16:51

      Har Galaxy S selv. Var veldig frustrert over telefonen (var MYE treigere en hva specen skulle tilsi). Så rootet jeg den og la inn OneClick LagFix. og vips, så var alt SÅ mye bedre. Denne nye Facebookappen fungerer som ei kule:) Mvh. Bård

      • Skankwiz
        15/12/2010 at 17:45

        Jeg har problemer med det meste på min. Skurrende høyttaler og elendig gps plager meg stort og siden dette er ting jeg ønsker å «reklamere» på så vil jeg ikke roote for å miste retten til pengene tilbake. En kamerat er på vei fra USA til juleferie i Norge nå, og han har med seg en Nexus S! Da får jeg specsa uten Samsungs software. Hadde det ikke vært for Gps og skurrende høyttaler så hadde jeg sikkert roota jeg også!

    • Sondre V
      15/12/2010 at 22:30

      Haha :-( Føler at det kanskje er telefonen, Galaxy S, det er feil på. Mange som klager på den.

      • Skankwiz
        16/12/2010 at 01:08

        For å si det sånn: min 5000kr Galaxy S med Android 2.2 lagger på Angry Birds!