Nyheter
Åpen Artikkel
Hvilken Android versjon kjører du?
21

Hvilken Android versjon kjører du?

av Ørjan H Vøllestad31/01/2012

Da er det på tide å finne ut hvilke Android versjoner som er i bruk der ute. Vi har tidligere sett på statistikken fra android.com, men er dette gjenspeilet i Norge? Vi klarer nok ikke å ta et nøyaktig snitt på Norge, men vi dekker en del norske brukere.

Har du flere versjoner på flere enheter, kan du legge inn dem alle.

[box_light][poll id=»18″][/box_light]

0%
0%
0%
0%
0%
Om Forfatteren
Ørjan H Vøllestad
Ørjan var tidligere redaktør i Droidnytt, nå jobber han på Andøya Romsenter
21 Kommentarer
  • 31/01/2012 at 10:19

    De fleste som følger med på Droidnytt kjører formentlig ICS… Morsommere å se hvilke modifikasjoner folk har utført ;)

  • patchie
    31/01/2012 at 10:25

    venter på standard rom’en til sgs2. kan tenkes jeg da vil igjen oppgradere til cyanogenmod, når de tar utgangspunkt i standard android 4 for sgs2.

    • 31/01/2012 at 11:22

      @patchie CM9 for SGS2’en er veldig stabil: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1410400. USB connection er ikke på plass ennå og litt problemer med videoopptak/avspilling, men ellers funker alt fint. Bruker AirDroid så savner ikke USB mount av SD kort.

      • hoyd
        31/01/2012 at 19:37

        @mortenprom@patchie Flere erfaringer med SGS2 og ICS? Vet norvald nikolaisen hadde fått lagt det inn og virket kjempefornøyd.. oddvar tengesdal har du prøvd?

    • hoyd
      31/01/2012 at 19:36

      @patchie Det blir nok kjempebra, men klarer du vente?

      • patchie
        31/01/2012 at 19:44

        @hoyd Det er jeg ikke garantere at jeg klarer. hehe

        får se om jeg kanskje kjører full backup av telefonen og reinstallerer nå snart ;)

        • hoyd
          31/01/2012 at 19:56

          @patchie ja, full backup inkludert partisjoner og recovery er veldig greit. lykke til i så fall!

  • Baguett
    31/01/2012 at 12:39

    4.0 <3

  • habarug
    31/01/2012 at 16:40

    Det varierer jo litt fra dag til dag :P men nå er det 2.3.7 på min HTC Hero ;)

  • Christian Hatevenkys Whitehead
    03/02/2012 at 01:52

    2.3.4

  • Tommy Aase
    04/02/2012 at 16:40

    2.3.5

  • Richard Brekkli
    04/02/2012 at 16:40

    2.3.5

  • Morten Vestli
    04/02/2012 at 16:40

    Helt ute, og kjører 2.2.2.

  • Even Mannerud
    04/02/2012 at 16:40

    Galaxy Nexus stock ICS

  • Øyvind Bredland
    04/02/2012 at 16:40

    2.3.4

  • Terje Kristensen
    04/02/2012 at 16:40

    2.3.6 og ICS

  • Droidnytt
    04/02/2012 at 16:40

    Oppgraderte i dag min telefon som orginalt kom med Cupcake. Har hatt cupcake, eclair, froyo og nå gingerbread på den. Love my Spica /Ørjan

  • nrvld
    10/02/2012 at 16:37

    Kjører 2.3.6 på sgs2’en akkurat nå (DarkyROM),
    har testet ICS med både CM9 og FixeROM og det var kult nok, men tror jeg venter enda litt på mer stabile greier før jeg går permanent over til ICS.

  • nrvld
    10/02/2012 at 16:37

    Kjører 2.3.6 på sgs2’en akkurat nå (DarkyROM),
    har testet ICS med både CM9 og FixeROM og det var kult nok, men tror jeg venter enda litt på mer stabile greier før jeg går permanent over til ICS.